Volgend seizoen gaat onze nieuwe SJO JOY26 officieel van start! Graag nemen we ouders van de onder- en bovenbouw mee in de ontwikkelingen, keuzes en uitdagingen van de afgelopen periode.
Tijdens deze avond bespreken we onder andere:
• de visie en uitgangspunten van de SJO JOY26
• uitleg proces teamindelingen en trainingslocaties
• organisatie en communicatie
• verwachtingen richting ouders
• tips vanuit ouders richting SJO JOY26
• vacatures en vrijwilligerswerk
• activiteiten van de Jeugd Commissie
Datum: Woensdag 20 mei
Tijd: Onderbouw, tot en met O12 19.00-19.45 uur
Bovenbouw, van O13 tot en met O19 20.00-20.45 uur
Locatie: Kantine SDOUC
Samen maken we er een mooie, sterke en toekomstgerichte vereniging van.
We hopen op jullie komst!
Werkgroep Jeugd Technisch Beleid
